Limburg.reismee.nl

Maandag

Reacties

Reacties

Margot

Zo, heerlijk, vroeg op pad. Thorn zo'n prachtig plaatsje om lekker rond te lopen en te kijken. Kopje koffie tegenover de kerk en jullie dag kan niet meer stuk.Zonnetje schijnt hier al , hoop bij jullie ook. Gezellige dag.

Tine Hofman

zat in de starthouding om naar het winkelcentrum te gaan, heb zulke nare /oude plumeaux.... kijk daar maak ik me tegenwoordig druk om, maar goed ik heb ook een brief en die moet weg en tegenwoordig is er nergens een brievenbus te vinden, dus ik ga 2 vliegen in 1 klap slaan (...???...) en ga naar de Blokker en naar de brievenbus, kijk dats nou nog eens nadenken.
Wat fijn dat jullie zo genieten !!!!
Ik groet jullie beiden weer recht hartelijk !!!!

Tine Hofman

tine Hofman

Jij zit op de foto lekker te smakken, ik doe t wel met een koppie earl grey thee, lekker zelf gebakken brood,plakkie kaas erop en een lekker toetje in zoon doosje van de Appie (fantastische winkel toch) !! Ben naar de tandarts geweest, wel goeie datum ...maar verkeerde maand, ik heb hier een tandarts met uitsluitend vrouwen, vanaf de receptie tot en met de artsen, geweldig toch !!??
Ik groet jullie recht hartelijk
Tine Hofman

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!