Limburg.reismee.nl

Zaterdag2

Na het het ontbijt naar Posterholt, daar wat rond gelopen.Het is een smal dorp met aan weerszijde boerenland en een schuttersvereniging. Met een hele grote kerk. Daarna naar de plaatselijke supermarkt. Nou die krijgt een plus. Nog even naar de drogist voor badzout. Boodschappen naar huisje en aan de wandel. We lopen door het boerenland tussen de koeien naar het bos, bestemming kasteel Aerwinkel. Hier wat door de tuinen gewandeld. Af en toe een druppel regen, het wordt steeds mooier. Vanmiddag lekker in de tuin gezeten.

Annie

Wat een mooi ruim huisje. Ook een mooie omgeving begrijp ik. Geniet maar en ik hoop dat het mooi weer blijft.

P

Die supermarkt in Posterholt is inderdaad een Plus!

Tine

Posterholt... die naam ken ik nog van vader, die had een kennis die in Obbicht woonde, dat moet daar ook ergens in de buurt zijn, dit zijn dingen uit de jaren 50, maar wellicht zien jullie die plaatsnamen daar ergens staan en dat is dan toch ook wel weer leuk, ik hoor het tzt van jullie
het is nu middernacht dus ga mijn bedje opzoeken
lievvzz en een fijne dag morgen, zondag nietwaar !!!!

John

Obbicht ligt bij Sittard/ Geleen. Een stukje zuiderlijker dus.
wel Limburg dus.Niet echt een gedeelte waar wij vermoedelijk zullen komen. Maar je vader kan zeker wel in Posterholt geweest zijn.

arianne

Goedemorgen,
Gisteren een mooie dag in een prima huisje, zo te zien. Veel genieten maar de komende weken.
Groetjes en een fijne dag,
Arian (en co's)

gaby

Ziet er weer allemaal goed uit.

Geniet ervan en elkaar.

Groetjes gay en haar mannen